تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 15:02
126 بازدید
کد خبر : 100964

ادارات پیشوا جهت تولید محتوای فرهنگی به فضای مجازی ورود کنند

ادارات پیشوا جهت تولید محتوای فرهنگی به فضای مجازی ورود کنند

ایسنا/تهران فرماندار پیشوا گفت: با توجه به ظرفیت فضای مجازی، تمامی مجموعه‌های اداری باید جهت تولید محتوا به این فضا ورود کرده و بنا به مناسبت‌های مختلف، بسته‌های فرهنگی تولید و عرضه کنند. ابراهیم‌ تاجیک‌نوری ظهر امروز پنجشنبه ۲۷ آبان ماه در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج خاطرنشان کرد: اهمیت هفته بسیج بر کسی پوشیده نیست

ادارات پیشوا جهت تولید محتوای فرهنگی به فضای مجازی ورود کنند

ایسنا/تهران فرماندار پیشوا گفت: با توجه به ظرفیت فضای مجازی، تمامی مجموعه‌های اداری باید جهت تولید محتوا به این فضا ورود کرده و بنا به مناسبت‌های مختلف، بسته‌های فرهنگی تولید و عرضه کنند.

ابراهیم‌ تاجیک‌نوری ظهر امروز پنجشنبه ۲۷ آبان ماه در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج خاطرنشان کرد: اهمیت هفته بسیج بر کسی پوشیده نیست و اگر ما مسئولان امروز در آرامش و امنیت خاطر به مردم خدمتگزاری می‌کنیم به برکت وجود شهدایی است که از سال ۴۲ تا به امروز برای اعتلای این کشور جان خود را تقدیم کردند.

وی ادامه داد: امروزه بسیج نه فقط در جنگ و نبرد مسلحانه بلکه در همه‌حوزه‌ها ورود کرده و تبلور آن را در حوزه‌های معیشتی، درمانی، امدادرسانی، اقتصادی و… شاهد هستیم.

تاجیک نوری ادامه داد: نامگذاری یک هفته به نام بسیج، برای ارج نهادن به خدمات این نهاد و تقویت اهداف تعیین شده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی‌ از برنامه‌های هفته بسیج، دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر است که لازم است بنیاد شهید شهرستان، برنامه‌ریزی لازم برای بازدید مستمر از تمامی این خانواده‌های والامقام را صورت دهد.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا اظهار کرد: شخص رئیس اداره موظف است در برنامه بازدید از خانواده‌های شهدا حضور یابد؛ برای هر میز خدمت، خون‌های زیادی تقدیم شده که باید پاسدار آن باشیم.

این مقام مسئول بیان کرد: با توجه به ظرفیت فضای مجازی، تمامی مجموعه‌های اداری باید جهت تولید محتوا ورود کرده و بنا به مناسبت‌های مختلف، بسته‌های فرهنگی تولید و عرضه کنند.

وی گفت: لازم است شهرداری و دهیاری‌ها وظیفه فضاسازی خود را در مناسبت‌های ملی و مذهبی انجام دهند ولی ادارات نیز باید در این حوزه احساس مسئولیت مجدانه‌ای داشته باشند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.