تاریخ انتشار : جمعه 28 آبان 1400 - 21:14
98 بازدید
کد خبر : 104866

استقرار شبانه‌روزی تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان در مبادی ورودی زنجان – تبریز

استقرار شبانه‌روزی تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان در مبادی ورودی زنجان – تبریز

ایسنا/زنجان فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکرغلامرضا مخبری استان زنجان گفت: تیپ ۲۱۶ زنجان از صبح امروز به شکل شبانه‌روزی برای کنترل تردد خودروها و هدایت آنان در گیت‌های ورودی زنجان – تبریز مستقر شدند. سرهنگ داوود حمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با ماموریت جدید تیپ ۲۱۶ زرهی شهید مخبری زنجان، اظهار کرد: بنا

استقرار شبانه‌روزی تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان در مبادی ورودی زنجان - تبریز

ایسنا/زنجان فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکرغلامرضا مخبری استان زنجان گفت: تیپ ۲۱۶ زنجان از صبح امروز به شکل شبانه‌روزی برای کنترل تردد خودروها و هدایت آنان در گیت‌های ورودی زنجان – تبریز مستقر شدند.

سرهنگ داوود حمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با ماموریت جدید تیپ ۲۱۶ زرهی شهید مخبری زنجان، اظهار کرد: بنا بر تصمیمی که از طریق سلسله مراتب و همچنین شورای تامین استان انجام شده، مقرر شده است که تبپ ۲۱۶ زرهی زنجان، از امروز به صورت ۲۴ ساعته در گیت‌های ورودی تبریز – زنجان برای کنترل و هدایت ورود و خروج خودروها مستقر شده و راهنمایی‌های لازم را به رانندگان خودروها در خصوص بسته بودن گیت‌ها و مسیرهای پیش‌رو داده شود.

وی با اشاره به اینکه در ورودی‌های مسیر زنجان – تبریز، از ورود خودروها با پلاک‌های مختلف به استان ممانعت خواهیم کرد، افزود: خودروهایی که از استان‌هایی مانند آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و اردبیل می‌خواهند وارد منطقه زنجان شوند، راهنمایی شده و بازگردانده می‌شوند.

این مسئول در رابطه با کنترل خودروهایی که از توابع استان وارد شهر زنجان می‌شوند، تصریح کرد: خودروهایی که برای توابع مختلف استان و شهرستان‌ها هستند نیز راهنمایی‌های لازم داده در خصوص رفتن به مناطق خود داده خواهد شد، زیرا گیت‌هایی که در طول اتوبان و مسیرهای  تعیین شده است، توسط نیروی انتظامی مسدود شده و مانع ورود آنان خواهند شد.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری استان، با بیان اینکه امید است هم‌رزمان ما بتوانند کمک‌های لازم را برای بهداشت کشور و استان انجام دهند تا هر چه سریع‌تر با همکاری و هم‌یاری یکدیگر کرونا را شکست دهیم و سلامتی را به هفت سین سفره مردم کشور اضافه کنیم، ادامه داد: سایر مبادی نیز تمهیدات لازم از طریق شورای تامین استان اندیشده شده و از طریق سایر نیروها کنترل خواهد شد ولی منطقه ماموریت ما مبادی ورودی زنجان – تبریز است که همکاران از امروز مستقر شده‌اند.

حمدی در پاسخ به این سوال که آیا از تب‌سنج نیز استفاده خواهید کرد یا خیر، خاطرنشان کرد: تب‌سنجی در آینده احتمال دارد داشته باشیم ولی در حال حاضر استان از ما چنین موردی را نخواسته است ولی در صورتی که استان تقاضا کند مستقر خواهیم کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.