تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 - 18:36
99 بازدید
کد خبر : 175753

افتتاح ششمین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها در اصفهان

افتتاح ششمین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها در اصفهان

ایسنا/اصفهان مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان گفت: در کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها ۸۵ مقاله پذیرفته که در پایان این کنفرانس دو روزه ۵ مقاله برتر معرفی می شود. جواد راستی صبح امروز (پنجشنبه-۳۰ بهمن ماه) در مراسم افتتاحیه ششمین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، با ابرازامیدواری مبنی

افتتاح ششمین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها در اصفهان

ایسنا/اصفهان مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان گفت: در کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها ۸۵ مقاله پذیرفته که در پایان این کنفرانس دو روزه ۵ مقاله برتر معرفی می شود.

جواد راستی صبح امروز (پنجشنبه-۳۰ بهمن ماه) در مراسم افتتاحیه ششمین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، با ابرازامیدواری مبنی بر اینکه شر ویروس کرونا به زودی از کشور برطرف شود و بتوانیم این صنعت نوپا را پیش ببریم، اظهار کرد: دبیرخانه کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، از اردیبهشت امسال فعال شد و ۱۳۰ مقاله دریافت کردیم.

وی گفت: خوشبختانه با وجود بحران کرونا، امسال همانند سال های گذشته مقاله دریافت کردیم و تعداد مقالات کمتر نبود و داوری ۱۳۰ مقاله دریافتی توسط ۴۰ داوری انجام و در مجموع ۳۰۰ داوری انجام شد.

به گزارش ایسنا، دبیر کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها توضیح داد: برخی مقالات دو داوری و حتی در بخش مقالات بین رشته ای ۷ داوری انجام شد، این گونه داوری نشان از جدیت پژوهش در حوزه گیم است.

وی اضافه کرد: از مجموع مقالات دریافتی به دبیرخانه این کنفرانس، ۸۵ مقاله پذیرفته شد که ۲۲ مقاله در حوزه روانشناسی، ۱۱ مقاله در حوزه یادگیری و آموزش، ۳ مقاله در حوزه حقوق، ۹ مقاله در حوزه جامعه شناسی، ۸ مقاله در حوزه مدیریت و اقتصاد، ۱۴ مقاله در حوزه فنی و مدیریت و ۱۸ مقاله در حوزه هنر بود که از مجموع ۸۵ مقاله، حدود ۳۸ مقاله انتخاب شد تا به صورت آنلاین در این رویداد ارائه شوند.

راستی، با تشکر از بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دانشگاه اصفهان و ریاست این دانشگاه، ابرازامیدواری کرد که این همکاری ها روز به روز گسترش یابد.

وی همچنین گفت: در این جشنواره دبیران علمی کنفرانس رایانه ای با توجه به بین رشته ای بودن این حوزه از سه دانشگاه مختلف بودند.

مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان تاکید کرد: باید توجه داشت که زحمت برگزاری رویداد آنلاین از رویدادهای حضوری کمتر نیست و در تلاش هستیم این رویداد با کیفیت بالایی برگزار شود.

وی با بیان اینکه ۱۱ پنل تخصصی و فنی در این کنفرانس دو روزه برگزار می شود، گفت: مراسم اختتامیه این کنفرانس فردا ظهر برگزار و در نهایت از بین مقالات برتر ۵ مقاله برتر معرفی می شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.