تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400 - 22:24
157 بازدید
کد خبر : 84102

اولین مرکز سی‌تی‌اسکن بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک افتتاح شد

اولین مرکز سی‌تی‌اسکن بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک افتتاح شد

ایسنا/تهران طی آیینی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، فرماندار شهرستان قرچک، امام جمعه، نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان، اولین سی‌تی‌اسکن بیمارستان برکت شهید ستاری افتتاح و به بهره‌برداری رسید. علی اصغر حق پرست پیش از ظهر پنجشنبه ۱۷ تیر ماه در حاشیه این مراسم

اولین مرکز سی‌تی‌اسکن بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک افتتاح شد

ایسنا/تهران طی آیینی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، فرماندار شهرستان قرچک، امام جمعه، نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان، اولین سی‌تی‌اسکن بیمارستان برکت شهید ستاری افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

علی اصغر حق پرست پیش از ظهر پنجشنبه ۱۷ تیر ماه در حاشیه این مراسم به خبرنگاران بیان کرد: با کمک شرکت نسیم سلامت خاتم و مسئولین استانی در حوزه بهداشت و درمان یکی از بزرگترین کمبودهای حوزه درمان در شهرستان قرچک برطرف شد.

وی ادامه داد: این سی تی اسکن مجهزترین و به روزترین نمونه خود در ایران و دنیا است و خرید، ساخت و نصب آن در طی یک سال و نیم فقط با کمک همه نهادها و ارگان های متولی ممکن بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک با سرعت در حال تجهیز و تکمیل خدمات خود به بیماران و شهروندان قرچک است و با توجه به نیاز مبرم به خدمات متنوع درمانی اقدامات بسیار خوبی در ۲ سال گذشته رخ داده است.

رییس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک تصریح کرد: وجود این بیمارستان در شرایط حاد کرونایی کمک بسیار شایانی در درمان بیماران کرونایی داشت و به عنوان تنها مرکز درکانی قرچک تعداد بسیاری از بیماران کرونایی را درمان کرد.

حق پرست افزود: در همین راستا تجهیز بیمارستان به دستگاه اکسیژن ساز موجب ارائه خدمات بهتر به بیماران کرونایی شد.

وی در پایان سخنان خود گفت :کلیه خدمات بیمارستان با تعرفه دولتی است و در دو سال گذشته تعداد تخت های بیمارستان از ۶ به ۷۹ تخت افزایش داشته است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.