تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 - 21:30
140 بازدید
کد خبر : 168232

بازیکنانم می‌توانند از بزرگان فوتبال کشور شوند

بازیکنانم می‌توانند از بزرگان فوتبال کشور شوند

ایسنا/اصفهان سرمربی شهروند ساری گفت: بازیکنان تیم ما شجاعانه و فداکارانه بازی کردند و من دست تک‌تک بازیکنان را می‌بوسم که در مقابل تیم بزرگ گیتی‌پسند این چنین بازی کردند. محسن خبیری امروز (دوشنبه-۴ اسفند ماه)  پس  از شکست تیمش برابر گیتی‌پسند اظهار کرد: امروز همه شاهد یک فوتسال ناب ایرانی بودیم. این دیدار میان نسلی

ایسنا/اصفهان سرمربی شهروند ساری گفت: بازیکنان تیم ما شجاعانه و فداکارانه بازی کردند و من دست تک‌تک بازیکنان را می‌بوسم که در مقابل تیم بزرگ گیتی‌پسند این چنین بازی کردند.

محسن خبیری امروز (دوشنبه-۴ اسفند ماه)  پس  از شکست تیمش برابر گیتی‌پسند اظهار کرد: امروز همه شاهد یک فوتسال ناب ایرانی بودیم. این دیدار میان نسلی از فوتسالیست‌هایی که به مقام سوم جهان رسیدند و بازیکنان جوان ما بود.

وی ادامه داد: باشگاه گیتی‌پسند بیش از یک دهه همیشه جز مدعیان قهرمانی لیگ فوتسال کشور و قهرمانان آسیا بوده است، در مقابل تیم ما بازیکنان جوانی دارد که در بازی امروز خیلی خوب عمل کردند و علیرغم اینکه باختیم، برای ما یک برد محسوب می‌شد. به نحوی برابر گیتی‌پسند قرار گرفتیم که این تیم در نیمه اول ۵ خطایی شد.

سرمربی شهروند ساری افزود: تیم ما جوان است و در شروع بازی نتوانستند خود را با شرایط بازی وفق دهند اما هرچه از زمان بازی گذشت و پس از گلی که دریافت کردیم، توانستیم جبران و با نتیجه دو بر دو به رختکن برویم. در نیمه دوم علیرغم اینکه خواهان حفظ شرایط بازی بودیم، اما بازیکنان نتوانستند آن را اجرا کنند که به دلیل جوانی بازیکنان بود.

خیبری تصریح کرد: تا لحظه آخر بازی جنگنده ظاهر شدیم و اگر در ثانیه‌های آخر از موقعیت به دست آمده درست استفاده می‌کردیم نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد.

وی اضافه کرد: بازیکنان تیم ما شجاعانه و فداکارانه بازی کردند و من دست تک‌تک بازیکنان را می‌بوسم که در مقابل تیم بزرگ گیتی‌پسند این چنین بازی کردند و قطعا این بازیکنان می‌توانند در آینده از بزرگان فوتسال این کشور شوند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف شهروند ساری رفت که در پایان این دیدار گیتی‌پسند توانست با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی برسد و به صدر جدول گروه الف صعود کند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.