تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 - 19:01
110 بازدید
کد خبر : 175930

برگزاری برنامه‌های فرهنگی اجتماعی برای واکسن زده‌ها بلامانع است

برگزاری برنامه‌های فرهنگی اجتماعی برای واکسن زده‌ها بلامانع است

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: براساس مصوبه ستاد استانی کرونا، برگزاری برنامه‌ها و مراسم های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی به شرط آنکه تنها افرادی که دو دوز واکسن کرونا تزریق کرده اند در آنها حضور یابند، آزاد است. هوشنگ بازوند، امروز(۲۷ آذر)در نشست ستاد استانی کرونا اظهار کرد: کسانی که متولی برگزاری این برنامه‌ها هستند باید کارت واکسن

برگزاری برنامه‌های فرهنگی اجتماعی برای واکسن زده‌ها بلامانع است

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: براساس مصوبه ستاد استانی کرونا، برگزاری برنامه‌ها و مراسم های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی به شرط آنکه تنها افرادی که دو دوز واکسن کرونا تزریق کرده اند در آنها حضور یابند، آزاد است.

هوشنگ بازوند، امروز(۲۷ آذر)در نشست ستاد استانی کرونا اظهار کرد: کسانی که متولی برگزاری این برنامه‌ها هستند باید کارت واکسن کلیه شرکت کنندگان را بررسی کنند و اجازه ورود به افراد فاقد کارت واکسن را ندهند.

وی در ادامه از برنامه‌های دولت برای کنترل هوشمند مراجعین به ادارات خبر داد و گفت: یک سامانه هوشمند تحت عنوان سامانه “امید” توسط دولت طراحی شده و بزودی کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی موظف می شوند کد ملی کلیه کارکنان و مراجعین را در بدو ورود به آن دستگاه به این سامانه وارد کنند و تنها کسانی مجاز به ورود و دریافت خدمات خواهند بود که دو دوز واکسن کرونای خود را تزریق کرده باشند.

بازوند عنوان کرد: به زودی این شیوه کنترل هوشمند به حوزه حمل و نقل شهری و برون شهری و دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی نیز تعمیم داده می شود.

بازوند در ادامه با دعوت مردم به تزریق واکسن کرونا، گفت: درخواست داریم همه مردم طبق برنامه اعلامی برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا اقدام کنند تا استان گرفتار پیک جدیدی نشود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.