تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 - 21:22
109 بازدید
کد خبر : 132761

بیمارستان نیایش طی دو سال آینده ساخته می‌شود

بیمارستان نیایش طی دو سال آینده ساخته می‌شود

ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان نیایش طی دو سال آینده ساخته می‌شود. مهرداد ویسکرمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت بیمارستان نیایش، اظهار کرد: طی هفته‌های اخیر مشکل جدی در ادامه پروژه پیش آمده بود؛ به خاطر اختلاف نظری که بین قرارگاه خاتم به‌عنوان پیمانکار، دانشگاه علوم

بیمارستان نیایش طی دو سال آینده ساخته می‌شود

ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان نیایش طی دو سال آینده ساخته می‌شود.

مهرداد ویسکرمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت بیمارستان نیایش، اظهار کرد: طی هفته‌های اخیر مشکل جدی در ادامه پروژه پیش آمده بود؛ به خاطر اختلاف نظری که بین قرارگاه خاتم به‌عنوان پیمانکار، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و وزارت بهداشت به‌عنوان کارفرما کار متوقف شده بود.

وی تصریح کرد: حتی در آن ایام انتقاداتی به پیمانکار داشتم بعد از آن دست از تلاش برنداشتیم، دیدارهای متعدد بارده‌های مختلف مسئولین قرارگاه خاتم داشتیم و نهایتاً چند روز پیش جلسه‌ای با حضور مهندس ساکی معاون وزیر بهداشت و نوری معاون پارلمانی قرارگاه خاتم با مسئولین پروژه برگزار شد که نتایج خوبی داشت.

این نماینده مجلس گفت: قرار بر این شد قرارگاه به‌صورت جدی پای کار بیایند و تا اوایل فروردین یا حداکثر اواخر فروردین پروژه را به‌صورت چشمگیر فعال کنند و وزارت بهداشت نیز تمام مشکلات و مسائلی که از لحاظ قانونی پیش آمده را حل و فصل کند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم تحرک خوبی در این مدت از خود نشان داده‌اند و وام خوبی هم برای پیشبرد کار در حال مهیا شدن است و با وام ۲۰۰ میلیاردی که قرار است برای آن جور شود پیشرفت کار بهتر از این خواهد شد.

ویسکرمی اضافه کرد: قرار بر این بود که طرفین با دید کمک به مردم استان و تکمیل بیمارستان موانع را بردارند و همکاری پروژه پیش برود.

وی بیان کرد: امیدواریم در آینده مسئله و مشکلی پیش نیایید و بیمارستان طی دو سال آینده با تأمین منابع از طرف وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی و همت بلند قرارگاه خاتم ساخته شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.