تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1400 - 18:59
47 بازدید
کد خبر : 154732

تلاش وافری در زمینه حل مشکل مسکن و جمعیت در حال انجام است

تلاش وافری در زمینه حل مشکل مسکن و جمعیت در حال انجام است

ایسنا/قم رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: یکی از مسائل مهم در ایجاد انگیزه برای رشد جمعیت، تامین مسکن است که در ستاد اجرائی فرمان امام(ره) نیز حساسیت زیادی در این موضوع وجود دارد و کارهای مختلفی نیز انجام شده است. دکتر محمد مخبر، رئیس ستاد اجرائی فرمان امام(ره)، امروز در مراسم آغازعملیات اجرایی احداث هزار

تلاش وافری در زمینه حل مشکل مسکن و جمعیت در حال انجام است

ایسنا/قم رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: یکی از مسائل مهم در ایجاد انگیزه برای رشد جمعیت، تامین مسکن است که در ستاد اجرائی فرمان امام(ره) نیز حساسیت زیادی در این موضوع وجود دارد و کارهای مختلفی نیز انجام شده است.

دکتر محمد مخبر، رئیس ستاد اجرائی فرمان امام(ره)، امروز در مراسم آغازعملیات اجرایی احداث هزار ۸۰۰ واحد مسکونی اقدام ملی مسکن، عنوان کرد: یکی از مسائل مهم در ایجاد انگیزه برای رشد جمعیت، مسکن است که در ستاد اجرائی فرمان امام(ره) نیز حساسیت زیادی در این موضوع وجود دارد و کارهای مختلفی نیز در این زمینه انجام شده است.
وی با تاکید براینکه مسئله معیشت و خانه نقش مهمی در تشکیل خانواده دارد، بیان کرد: در حال حاضر امکان زندگی چند خانواده در یک خانه وجود ندارد و در زمینه های اشتغال زایی، مسکن، معیشت، جهیزیه و…به صورت  گسترده  فعالیت می کنیم.
وی بابیان اینکه سهم ۳۰ درصدی اشتغال کشور را داریم و در مسکن نیز ۱۶۰ هزار مسکن با مکانیزم های مختلف مانند اهدای زمین و…در حال ساخت داریم، افزود: صنعت ساختمان حداقل ۷۰ فعالیت صنعتی را پشتیبانی می‌کند که در بحث اشتغال نیز اقدام مبارکی است.
وی با اشاره به اینکه در بحث صنعت ساختمان عقب هستیم، اظهار کرد: کشورهای مینیاتوری ساختمانی بزرگ را در چند روز می سازند، اما  یک ساختمان چند طبقه را در چند سال می سازیم که متاسفانه به دلیل بکار نگرفتن نخبگان در این زمینه است.
مخبر ادامه داد: در سیستم خود، تاکید بر استفاده از فناوری های جدید در کیفیت، زمان و.. داریم؛ زیرا  زمان حدود ۳۰ درصد در قیمت  تاثیر گذار است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.