تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 17:07
41 بازدید
کد خبر : 169567

توجه به اصل وحدت و همگرایی تنها راه موفقیت کشور است

توجه به اصل وحدت و همگرایی تنها راه موفقیت کشور است

ایسنا/اردبیل معاون هماهنگی نیروی زمینی سپاه گفت: تنها راه موفقیت جمهوری اسلامی ایران تکیه بر سرمایه‌های معنوی و توجه به اصل وحدت و همگرایی است. سردار پورجمشیدیان در آیین یادواره شهدای عملیات خیبر، بدر، شهدای شمالغرب و مدافعان حرم در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل اظهار کرد: بهترین ابزار و امکانات در کشورمان فراهم است تا نسل

 توجه به اصل وحدت و همگرایی تنها راه موفقیت کشور است

ایسنا/اردبیل معاون هماهنگی نیروی زمینی سپاه گفت: تنها راه موفقیت جمهوری اسلامی ایران تکیه بر سرمایه‌های معنوی و توجه به اصل وحدت و همگرایی است.

سردار پورجمشیدیان در آیین یادواره شهدای عملیات خیبر، بدر، شهدای شمالغرب و مدافعان حرم در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل اظهار کرد: بهترین ابزار و امکانات در کشورمان فراهم است تا نسل جوان را با فرهنگ غنی و ارزشمند مقاومت و ایثار و شهادت آشنا کنیم که برگزاری چنین محافل معنوی می‌تواند بستر این حرکت تحولی باشد.

وی آراستگی نیروهای نظامی و انتظامی را به معنویت همراه با خودباوری یادآور شد و تصریح کرد: در صیانت از مرزها و کیان کشور نیروهای مسلح با هوشیاری تمام در صحنه هستند و با تأسی به راه و سیره شهدا سعی می‌کنند تا از حیثیت و ناموس ملت و کشور دفاع کنند.

معاون هماهنگی نیروی زمینی سپاه گفت: ما در ۴۲ سال بعد از پیروزی انقلاب نتوانسته‌ایم با زبان هنر و تأثیرگذار با جوانان در بیان موفقیت‌ها و کسب افتخارات نظام اسلامی سخن بگوییم که قطعا توسل به این زبان فاخر و ارزشمند می‌تواند کشور را از برهه‌های حساس و حتی خطرناک نجات دهد.

پورجمشیدیان افزود: ما امروز بیش از هر زمان دیگر باید در تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی و انتقال آن به نسل‌های بعدی به شکل معقول و منطقی حرکت کنیم تا با تکیه بر توان داخلی بتوانیم دشمنان و بدخواهان نظام را در گام‌های اولیه ناامید کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: استکبار جهانی امروز به هر طریق ممکن می‌خواهد بین مسئولان نظام و مردم فاصله بیندازد و از همین رو از بستر رسانه‌ها استفاده می‌کند تا زمینه نفاق و دودستگی را در کشور به وجود آورد.

پورجمشیدیان اضافه کرد: تنها راه موفقیت جمهوری اسلامی ایران تکیه بر سرمایه‌های معنوی و توجه به اصل وحدت و همگرایی است تا از این برهه حساس عبور کرده و بتوانیم کشور را به سرمنزل مقصود برسانیم.

وی به وظیفه خطیر نیروهای مسلح و همچنین حضور پررنگ مردم در عرصه‌های مختلف برای دفاع از انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: در هر مرحله‌ای که مردم همراه نظام نبودند، کشور با خطر و آسیب روبه‌رو شده و ضرورت دارد با قوت و قدرت در صحنه از کیان و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران دفاع کنیم.

در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عملیات‌های خیبر، بدر، شهدای شمالغرب و مدافعان حرم مداحی و شعرخوانی شده و حاضرین یاد و خاطره رشید مردان عرصه‌های ایثار و شهادت را گرامی داشتند.

 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.