تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 15:33
81 بازدید
کد خبر : 92553

دستگیری سارق کابل های مخابراتی در ساری

دستگیری سارق کابل های مخابراتی در ساری

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شناسایی و دستگیری سارق کابل های مخابراتی با ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. عبدالله حسن زاده  گفت: ماموران کلانتری ۱۴ معلم ساری در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، فردی را در حال سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی مشاهده و دستگیر کردند. فرمانده انتظامی شهرستان ساری،

دستگیری سارق کابل های مخابراتی در ساری

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شناسایی و دستگیری سارق کابل های مخابراتی با ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

عبدالله حسن زاده  گفت: ماموران کلانتری ۱۴ معلم ساری در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، فردی را در حال سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی مشاهده و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، از کشف ۳۰۰ متر کابل سرقتی از متهم خبر داد و تصریح کرد: متهم در ادامه تحقیات و بازجویی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
حسن زاده در خاتمه از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاعده افراد مشکوک که بی جهت در محدوده محل سکونت آنان پرسه می زنند، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.