تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آذر 1400 - 17:34
31 بازدید
کد خبر : 156714

دوره «تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته»

دوره «تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته»

انجمن علمی دانشجویی مدیریت مالی و بانکداری با همکاری انجمن علمی دانشجویی حسابداری و گروه اقتصاد مالی دانشگاه علامه طباطبایی، دوره «تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته» را برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، “نرم‌افزارهای کاربردی”، “معرفی نمودارها”، “روندها”، “کندل شناسی”، “موینگ اوریج”، “معرفی اندیکاتورها”، “واگرایی” و “فیبوناچی” از جمله مباحث و سرفصل‌های دوره تحلیل

دوره «تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته»

انجمن علمی دانشجویی مدیریت مالی و بانکداری با همکاری انجمن علمی دانشجویی حسابداری و گروه اقتصاد مالی دانشگاه علامه طباطبایی، دوره «تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، “نرم‌افزارهای کاربردی”، “معرفی نمودارها”، “روندها”، “کندل شناسی”، “موینگ اوریج”، “معرفی اندیکاتورها”، “واگرایی” و “فیبوناچی” از جمله مباحث و سرفصل‌های دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی و “معرفی اعداد فیبوناچی”، “فیبوناچی اصلاحی”، “فیبوناچی بازگشتی”، “فیبوناچی پروجکشن”، “همپوشانی‌ها” و “معرفی استراتژی‌های فیبوناچی و کاربرد آن در معاملات” عنوان سرفصل‌های دوره تحلیل تکنیکال پیشرفته ـ ابزار فیبوناچی است که در این دوره ارائه می شود.

این دوره با تدریس محمد نوری (مقدماتی)  و مطهره سنبله کار روز ۲۱، ۲۲ اسفند و ۵ ،۶ ،۱۱ و ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۰ الی۱۴، به صورت مجازی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به لینک seminarinvestment@ مراجعه کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.