تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1400 - 22:45
85 بازدید
کد خبر : 78868

ورود به شهرهای زرد و نارنجی ممنوع است

ورود به شهرهای زرد و نارنجی ممنوع است

ایسنا/ایلام رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام از اعمال محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی در استان خبر داد . سرهنگ “رضا   همتی‌زاده “، اظهار کرد: با توجه به  مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا به سبب شروع موج پنجم بیماری کرونا ،  تردد به شهر های قرمز و نارنجی از پنجشنبه ۱۰ تیرماه  ممنوع شده است.

ورود به شهرهای زرد و نارنجی ممنوع است

ایسنا/ایلام رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام از اعمال محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی در استان خبر داد .

سرهنگ “رضا   همتی‌زاده “، اظهار کرد: با توجه به  مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا به سبب شروع موج پنجم بیماری کرونا ،  تردد به شهر های قرمز و نارنجی از پنجشنبه ۱۰ تیرماه  ممنوع شده است.

وی با بیان اینکه  اجرای طرح محدودیت های ترافیکی  با توجه به وضعیت رنگ بندی شهرستان های استان اعمال می‌شود، تصریح کرد؛شهرستان مهران در وضعیت قرمز، شهرستان های ایلام و دهلران وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها وضعیت زرد قرار دارند و ماموران پلیس راه با اعمال مقررات محدودیت تردد، در ۲ ایستگاه مهدی آباد و سپهتون ، فعال کردن واحد های گشتی و دوربین های هوشمند ثبت تخلف بر کلیه ترددها در محورهای مواصلاتی استان نظارت خواهد کرد.

همتی‌زاده در پایان خاطر نشان کرد : رانندگانی که در شهرهای قرمز تردد داشته باشند، مبلغ یک میلیون تومان و برای شهرهای نارنجی مبلغ  ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون می شوند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.