تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آذر 1400 - 21:02
45 بازدید
کد خبر : 137433

کارگاه آموزش نرم‌افزار مدیریت رفرنس دهی مندلی

کارگاه آموزش نرم‌افزار مدیریت رفرنس دهی مندلی

انجمن علمی دانشجویی تکنولوژی آموزشی و انجمن روانشناسی با همکاری انجمن‌های علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی، شیراز و الزهرا و انجمن فناوری آموزشی ایران، کارگاه آموزش نرم افزار مدیریت رفرنس دهی مندلی را برگزار می کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، نرم افزار Mendeley یک نرم افزار مدیریت مراجع و شبکه‌های اجتماعی علمی است که

کارگاه آموزش نرم‌افزار مدیریت رفرنس دهی مندلی

انجمن علمی دانشجویی تکنولوژی آموزشی و انجمن روانشناسی با همکاری انجمن‌های علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی، شیراز و الزهرا و انجمن فناوری آموزشی ایران، کارگاه آموزش نرم افزار مدیریت رفرنس دهی مندلی را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، نرم افزار Mendeley یک نرم افزار مدیریت مراجع و شبکه‌های اجتماعی علمی است که به کاربران امکان پیدا کردن آخرین مقالات و تحقیقات علمی، همچنین مشارکت، اشتراک‌گذاری و سازماندهی آن با سایر افراد شبکه را ایجاد می‌کند، با استفاده از این نرم افزار می‌توان به راحتی  و با سرعت، کار رفرنس دهی را انجام داد.

“نصب و راه اندازی”، “ساخت حساب کاربری”، “کاربست مندلی در مرورگرهای مختلف و وورد”، “اضافه کردن رفرنس ها به کتابخانه مندلی” و “آموزش جامع استفاده از مندلی” از جمله مباحث و سرفصل‌های این کارگاه آموزشی است.

این کارگاه با تدریس دکتر امید نوروزی و دکتر محمدرضا فرخ نیا، روزهای ۲۲ و ۲۴ اسفند، ساعت ۱۷ الی ۲۰ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت نام از طریق شناسه Rajabiyanm۷۱@ اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.