تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آذر 1400 - 21:06
39 بازدید
کد خبر : 137502

کاهش ۱۴ درصدی گردشگران نوروزی به گیلان

کاهش ۱۴ درصدی گردشگران نوروزی به گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: تعداد گردشگران ورودی به استان در تعطیلات نوروزی امسال، ۶ میلیون و ۶۰۵ هزار و ۹۸۵ نفر بود که کاهش ۱۴.۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد. به گزارش ایسنا-منطقه گیلان، شهرود امیر انتخابی گفت: بر اساس گزارش نهایی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان از ۲۷ اسفند ۹۷ تا ۱۶ فروردین، یک میلیون

کاهش 14 درصدی گردشگران نوروزی به گیلان
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: تعداد گردشگران ورودی به استان در تعطیلات نوروزی امسال، ۶ میلیون و ۶۰۵ هزار و ۹۸۵ نفر بود که کاهش ۱۴.۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

به گزارش ایسنا-منطقه گیلان، شهرود امیر انتخابی گفت: بر اساس گزارش نهایی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان از ۲۷ اسفند ۹۷ تا ۱۶ فروردین، یک میلیون و ۴۶۳ هزار و ۴۹۹ خودرو وارد استان شد که کاهش ۷.۳۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
وی اظهار کرد : مسافران ورودی (زمینی و هوایی) به استان تعداد ۶ میلیون و ۶۰۵ هزار و ۹۸۵ نفر بود که با کاهش ۱۴/۷ درصدی همراه بوده است.
وی آخرین آمار بازدیدکنندگان از موزه ها، بناهای تاریخی و مراکز تفریحی و سرگرمی را ۲۶۹۵۵۰ نفر اعلام کرد و افزود: در بازدید از بناها نیز با کاهش ۸.۴۶ درصدی روبرو شدیم.
انتخابی همچنین بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری را ۳۹۲۱ بازدید با افزایش ۱۶.۰۱ درصدی اعلام کرد و گفت: درصد اشغال تخت تأسیسات اقامتی ثابت تحت پوشش اداره کل ۷۶.۷۵ درصدی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.